Stanna hos mig!

Ännu en underbar helg med Alexander o denna spenderade vi
hos Magnus i Göteborg. Blåsigare ställe får man leta efter. Och med tanke på vädret blev det en väldigt lugn helg förutom ett snöbollskrig och en avstickare till en restaurang=)
Känner ett sådant lugn genom att umgås med Alex, jag som alltid tidigare varit en stressad o orolig människa.
Han har får mig att hitta sidor hos mig själv jag inte visste jag hade o får mig vilja bli en bättre människa.
Kommer alltid vara honom tacksam för detta..
Jaja. Lämnade honom på en buss mot Norrköping för 1 timme sedan
men det känns som flera dagar sen. Saknar honom så mycket redan ♥ Längtar tills vi ses igen bejbi.

image53 Avenyyyyyn.

Nu måste jag fylla mina dagar med skojsigheter tills dess att vi träffas igen. Känns som jag verkligen lever när jag är tillsammans med Honom.

Jag ska iaf ta mig i kragen och köpa det förbaskade träningskortet denna veckan. Måste bara få tag på lämpliga offer som jag kan tvinga med mig, har ju allt för dålig karaktär att klara av att komma igenom friskisdörrarna på egen hand, har någon sett om dem säljer karaktär på ica ? inte. Damit!

Ne nu ska jag äta upp dem sista chipsen innan den nya veckan börjar och den nya Josefin börjar ta form, hon har ju kommit en bit på vägen bara genom att slutat röka och att vågat tro på kärleken.

Kommentarer
Postat av: Alex

Jättefin bild du hittat.
LÄngtan, vi får helt enkelt se till att träffas snart igen :)

2008-01-07 @ 14:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0