skärpning.

Idag har jag varit riktigt irriterad på mig själv för att jag just är så
irriterad, nedstämd, sur o negativ. Kan inte sätta riktigt fingret på vad som får mig att känna så här för jag
just nu borde vara den lyckligaste o gladaste damen i hela världen.
 - Jag är ju kääääär som aldrig förr.
- Har ett jobb jag i det stora hela trivs med.
- Har en fin lägenhet.
- Har nära o kära som bryr sig och som jag bryr mig om.

Men men alla kan ju vara i ur form I guess, inbillar mig att det har med att
ihelgen har jag ätit bara kass fyllt med fett och socker och detta får min blodsockernivå
att gå från 0 till 100 och det är ju inte särkilt nyttigt kanske, så i brist
på att vilja gräva och överanalysera mig själv och hitta jobbigare anlednigar till mitt humör så
godtar jag sockeranledningen och ska försöka äta bättre=)
Så vad det med det.
Tränat idag med, så nu är jag lite mör i kroppen efter rodd.


Släppte av Alexander idag vid bussen mot Norrköping kl 06.20 Jobbigt att ta farväl.
Njuter så av varje minut jag får tillbringa med honom. Han gör mig hel.
Men han kommer på fredag igen=) Me soooo happy!! ♥

- Sitter o kikar på American Idol. Vet inte om man ska skratta eller gråta. men jag skrattar endå..


Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0