Nybaden.

Precis haft en härlig telefon dejt i badkaret med Alexander, så blir de när det finns jobbiga avstånd i mellan. Massa tända ljus och badskummet jag fått utav honom förgyllde det hela ännu mer=)
Jaja jag vet sockersött så man kräks.. Men någon gång ska man få känna på detta viset själv istället för att vara den som ger dem som är nykära avundsjuka blickarna och spydiga kommentarer.

En vecka kvar nu tills Han kommer till mig=) Då ska jag taffsa riktigt ordentligt på honom.


 Imorgon

Blir jobb, sedan Afterwork på karlsson med Emma, Annie och ett stort gäng kollegor från Teliabutikerna i stan=)
Jobbar sedan på lördagen så det blir hyfsat lugnt, så låter det nu ialla fall ;) beror på om någon bjuder!

Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: emma

är det jag som får vara den spydiga som kräks på dig nu när du e nykär??

2008-01-11 @ 14:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0