Gooooooodmorning woooorld!

Upp och stutts kl 7, plugga in lurarna o på med skorna. morningwalking.
Köpte nämligen karaktär igår, Ringde och Väckte Älsklingen, o han gnydde så härligt för mig
vill inget hellre än krypa in i hans famn och skeda.

Nu sitter jag med mitt kaffe, massa clementinskal o väntar på ägget.

Som sagt ska öva på mitt social liv idag, haha har ju inte varit så mycket med det sen 2 månader tillbaka.
Just ja idag är det 8 veckor sen jag träffade Alex för första gången. kärlek

Kommentarer
Postat av: Alex

Du är grym sötnos :) Låg kvar och gnydde till typ halv, sen bar det väg till jobbet.
Ja, saknade dig vid min sida i morse.
8 veckor, tiden flyger iväg. Kärlek :)

2008-01-23 @ 08:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0