Go o glá kexchoklá

Sitter med dagens frulle som består utav :

Rött Thé                                                                                               image55
Ett glas c-vitamin                            
Ett äpple
Ett glas egen gjord smoothie på yogurt o banana.

Hoppas man blir mätt av att dricka ;)


Blir lite orolig över att Alex nu försover sig, han
har ju fungerade som min personliga väckaklocka de
dagar han inte sovit
med mig. Så jag har ju förlitat mig på att komma ur sängen
men som tur var har jag en inställt klocka i mig.
Vaaaaaakna Aleks !!

Idag har jag bestämt mig för att vara en glá tjej hela dagen, ingen/inget
ska få mig att ändra den attityden=) Ska luncha med Kära Malin idag.
Sen ikväll ska Emma komma o kanske hjälp mig tvätta ;)



♥ Livet blev plötsligt mer intressant att leva ♥

En mening som beskriver det som händer sen jag träffa Dig. 11 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: Alex

Låter ju som en jättegod frukost.
Underbart att din röst får alla mina inre "demoner" att bara försvinna. Idag ska bli en bra dag :)

2008-01-08 @ 08:42:34
Postat av: Emma

haha, hjälpa dig att tvätta? det hörde jag inte inget om. Får jag ta med min tvätt också då så kan du tvätta den ;)
ka bli mysigt att träffa dig igen. E så glad för eran skull att ni e lyckliga =) Love you. Puss

2008-01-08 @ 09:36:11
URL: http://emmaaema.blogg.se
Postat av: Emma

haha, hjälpa dig att tvätta? det hörde jag inte inget om. Får jag ta med min tvätt också då så kan du tvätta den ;)
ka bli mysigt att träffa dig igen. E så glad för eran skull att ni e lyckliga =) Love you. Puss

2008-01-08 @ 09:36:18
URL: http://emmaaema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0