Gemorgen alles.

Frullen intas för fullt här. knäcke o clementin=)
Ska försöka vara duktig med kosthållningen idag, igår så gick den ju käpprätt åt fander..
Sara var hemma hos mig o små godisråttor som vi är så blev de ett besök på Videomix. gör om.gör rätt.


AVSTÅND

Jönköping-Norrköping, Norrköping-Jönköping. 166,8 km Ojoj det är så långt!
Jag längtar sönder mig efter Dig. Hjärtat värker. ♥love♥


Ne en nya dag nya möjligheter, ska vara en glá josefin mest hela dagen.
Tror att jag ska ta en riktig slapp dag efter jobbet, som vanligt kanske(?)
Men den är planerad så det är lite annorlunda än vanligt dårå;)  Ska efter jobbet lägga mig i ett solarium o kanske köra med mina sexiga tandblekningsskenor när jag kommer hem därefter, men vadå jag är inte ytlig-muhaha-

image56



Kommentarer
Postat av: emma

Ja å på lördag så hurtbullar vi ihop.. ingen bangning nu hoppas jag?

2008-01-10 @ 10:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0