copycat

Vilken svordom använder du mest? jävlar i havet

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? min väckarklocka heter Alex o han ringer vid 07.40

Var köper du dina matvaror ifrån? Netto, skiter i kvalén så länge de är billigt

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en personlig tränare

När var senast någon stötte på dig? idag, ville bjuda mig på middag. han var 50+

Vad åt du till middag senast? lax, pasta o spenat

Kan du vissla? javisst, men bara när jag e själv

Tittade du på tecknat när du var liten? Sover Dolly Parton på rygg?

Äger du några popband t-shirts? tillåt mig kräkas

När flög du senast? sommaren 2007 till kroatien 

Pratar du några andra språk? Sí, kleine english

Har du gråtit offentligt? Säkert, vet dock inte när. eller jo kom en tår på kinden när ja kolla på filmen Arn 

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? vill ha mer tattoo, men bara om ja får göra dem på Miami Inc. 

Vad har du med dig in på bion? Förhoppningsvis någon att hålla handen med

Vad har du för väder? Morgondagen verkar ljus

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? psykologi

När sov du senast på golvet? Varför ska man sova på golvet?

Vilken är din favorit drink? ber alltid bartenderna göra sin specialare

Gillar du din boendesituation? Älskar verkligen min lya, min oas o fristat.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6-9

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Dom blir stressiga utan att vara fullbokade

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja jag o Emma var helt otroliga, skämms

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24 snart går de utför

Tror du på liv på andra planeter? de är inte omöjligt 

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? fake it til you make it

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, absolut om någon puttade ut mig

Tycker du om att krama folk? löööööve it

Äger du en digitalkamera? Emma har snott den. tvivlar att den någonsin hittar hem

Vilka kändisar har du blivit jämför med? what can I say jag är ett orginal.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Man ska inte kasta sten i glashus.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? älskar kött. köttköttkött

Är du mörkrädd? ja faktiskt

Förrätt eller efterrätt?  Vadå, måste man välja?? Okej efterätt då!  

Tre saker du alltid har med dig? Mobil, läppglans o visakort


Kommentarer
Postat av: emma

haha joss då. klart din kamera ska hitta hem. jag vet ju tillomed var den är =) haha

2008-01-09 @ 08:59:50
Postat av: Joss

Haha Så bra, iofs så saknar jag den i speciellt=)

2008-01-09 @ 09:46:24
Postat av: Joss

Inte skulle de vara.muhaha

2008-01-09 @ 09:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0