Brist på annat!

Är du svartsjuk? Om någon ger mig anledning till det ja.
Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha:
Är du troende? allätare, tror lite på allt.
Vilken färg har din tandborste?  grön
Har du åkt ambulans nån gång? Nej, det har jag inte gjort.
Tycker du om DrPepper? lika äckligt som Joltcola
Har du fått massage nån gång? Jajjemän, är utbildad så jag knådar mig själv.
Sötlakrits eller saltlakrits? saltlakrits
Ser du dig själv som lång eller kort? Hm, det är nog lagom skulle jag tro.
Vad har din mobiltelefon för märke? Sony Ericsson, Nokia och LG, jobbar man med dem så..
McDonald´s eller Max? McDonald's
Har du ett överkast på din säng? Nej
Har du brutit nåt ben nån gång?  Nej, skulle vara intressant att göra dock
Minns du någon speciell person från din barndom? Mamma var den enda som dög för mig, sket i alla andra.
Beskriv din humor: Finns ingen bättre, driver med allt och alla. även mig själv.
Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? Jag har ordning.
När blir man vuxen, enligt dig? När man dricker kaffe och deklarerar.
Nämn en skiva ur din skivsamling: Ace of Base
Vad gjorde du i går kväll? Tränade o pratade med Alexander
Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? Ja .
Vill du skaffa barn? Ja, det vill jag! :)
Hund eller katt? hund, aldrig haft dock.
Har du några syskon? Yes, två bröder.
Gillar du att shoppa? Ja det funkar väl.
Var är dina föräldrar ifrån? Sverige
Vem står dig närmast?  just nu, Mamma, Alexander o Emma.
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? Oj, vet faktiskt inte riktigt.
Världens bästa uppfinning? don´t know
Hur svarar du i telefonen? Beror på vem som ringer.
Har du någon dålig ovana? Ja, det har jag nog.
Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem? Hm, nej det skulle jag inte vilja.
Är du duktig i skolan? Ligger väl på medel
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade? Ohh ja.

Kommentarer
Postat av: emma

du är duktig ändå =)
jag orkar inte jobba idag jossi. säg att jag kommer överleva. puss

2008-01-17 @ 11:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0