A god day

Ännu en underbar helg, känns som jag håller bli ordentligt bortskämd med sådana nu=)
Håller på att göra frukost till Älskling som ligger o gnyr i sängkammaren. lite halvseg idag. Var ute en sväng igår så att Han fick träffa min vapendragare Emma.
Och han klarade av våran något grova humor, han kontrade ganska duktigt själv ;)

Det slog mig när jag kom tillbaka från att pudrat nosen på damtoan att där framför
mig satt dom personerna som har kommit att betyda mest för mig i hela livet. underbar känsla=)
-sooooooooooooockersött-


Dagens schema är att få upp Alexander och sätta honom framför min snart trasiga tv med massa frulle och vänner avsnitt=) Ligga o njuta allt för länge.
Sen ska vi ut o röra på oss. Pojken har ju aldrig varit i ett solarium så det ska jag slänga in honom i-muhaha-
Få lite färg på hans läckra halv polska bringa;)
Sen ska jag också lyckas med att lära honom dricka kaffe. det är ju bara vuxenpoäng, även fast han
inte verkar att behöva några flera sådana.
Låter som jag håller på att förändra honom, men så är det inte Han är perfekt precis som han är, han behöver bara vidga sina vyer o lära sig njuta av det jag njuter utav=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0