7 former av lycka.

Han är här, sover i min säng och jag är lycklig.
Lycklig på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt förutom på film. Allt känns som en film en sådan där sliskig, romantisk rulle, där man inte vet om man ska bita sig i kudden för att sedan slänga den på tv:n i ren ilska över att de överdriver lycka och kärlek. - ingen kan vara så förbannat lycklig ! Jo det kan man faktiskt !

Men mitt i allt lyckorus kommer rädslan, - hur länge får man känna så här? När kommer kniven i ryggen?
Men efter ett tag i dessa tankar blir jag arg. Varför kan det inte alltid få vara så här. Som jag skrivit tidigare så är jag en tös som tror på sagor och i sagorna får prinsen och prinsessan varandra och lever lyckliga i alla sina dagar..

Det kanske är min tur nu, min tur att leva lycklig i alla mina dagar..
Jag biter i kudden slänger den på tv:n och bestämmer att så är det bara ♥

Kommentarer
Postat av: Alex

Tack för en underbar helg. Love

2008-01-21 @ 09:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0