20080112

V ä l k o m n a

Klockan är 8, lördagmorgon. Har sovit jätte oroligt i natt, vaknat var och varannan timme
drömt drömmer jag önskar försvann från min näthinna.
Denna helgen får/kan jag inte höra av Alexander knappt alls på grund av speciella omständiheter, känns
inte skoj alls. Har ju blivit så bortskämd med att alltid kunna ringa honom om det är något.
Men det man inte dör utav gör en bara starkare.

Igår var jag på Aw med Emma och Co. Krogen är inte vad den var förr, vet inte om det är krogen som förändrats eller om det är mig, jag hoppas på det sistnämnda.

Ska snart pilla i mig lite frukost och bege mig ner till Teliabutiken och öppna portarna, där efter ska jag möta upp Emma som ska visa mig hur ett riktigt träningspass ska gå till, jag kommer svimma =)

♥Alexander: Saknar Dej så otroligt mycket. Du och jag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0