Striiike+mys+öl+alex=lyckat

Fredagen började med att jag åkte på vingliga vägar o regn till Nässjö och hämtade Alexander
som kom dit med sitt tåg, måste gå och kolla synen, ser ju nada i mörker.
Så håll Er på eran kant när jag är ute o kör.
Vi åkte hem o pussades sen bar det av att
möta upp bröderna Aourell vid en omgång öl/disco/natt bowling.
Första gången han fick träffa familjen, gick bara bra hoppas jag. 
Hur kan man inte älska Alexander lixom. ;) 
Började lite segt men sen så blev det strike efter strike, ölen hade nog sin påverkan.
Vi kom 3 utav 12 banor....däää Ni =) Mera bowling. trots att jag har en skadad nagel och träningsvärk i underarmen.

 Jag vet att det är lätt att snacka men det finns bevis, ögonvittnen med om detta räcker ;)

Sen gick vi hem till min kollega Alexander där det vankades förfest med andra telianer.
Drog till karlsons och drinkade o spelade bort pengar, sedan till Velvet där EmmaSlemma väntade.
Magen kurrade och nästa tripp gick till Evergreen där pizzorna väntade på oss, Emma gav skamliga förslag till bordet brevid, det  var nästan så hon gick hem  med en kebab- undra om någon fatta min hemska humor-
Sen blev det sängen för mig och älsklingen.

Igår så blev det mest gos och mys förutom en tripp
ner till stan för inköp av säsong nummer 3 utav Vänner och intag av kaffe och varmchoklad.
Laga mat kan vi med har vi konstaterat, kryddstark mat ;)
Avslutade kvällen med ett parti kortspel då jag skulle visa vad skåpet skulle så
men det blev Alexander som bestämmde det istället, han fuskade!


Så nu sitter man här på morgonkvisten och funderar om jag ska koka ägg och
värma choklad till gobiten=) Laddade ner the golden compass, så den får de bli med.
han åker tillbaka till Norrköping inatt vid halv två.
Sen vet vi inte hur länge det dröjer tills vi ses igen eller joo nästa söndag en sväng. Men det är ju så att Duktiga Alex ska jobba med melodifestivalen genom Telia och kommer vara upptagen om helgerna med att flänga landet runt med carola och C.Luuk, kommer sakna honom så det gör ont.
Men det jag inte dör utav gör min starkare.

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0