Sega timmen börjar Nuuuu !

Som sagt Alexander kom förbi en snabba 20 minuter till butiken innan han rullade vidare
mot Göteborg.
Och han var snyggare än vanligt, typiskt !!
Så nu hoppas jag att han kommer till mig på lördag ikväll annars blir det söndag och stannar till
måndag, sen så dröjer det nog 4 veckor tills vi kan träffas igen, Kan inte
melodifestivalen av någon lustig anledning ställas in.
Jag kanske ska göra ett anonymt tips om bombhot eller kanske inte. =)
Nej nu så unnar jag honom att göra detta, jag är ju den perfekta flickvännen,
måste ju leva upp till det ryktet i allafall.

Väntar på att få sluta då jag o Mor min ska iväg på bio och sen ut och äta middag.


Go Telia !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0