Myspys

Efter jobbet stack jag direkt till löpbandet på F&S körde lite
intervall med löpning och powerwalk, svettsvett.
Sedan möte jag upp Sara för kvällsmat på Claras.
Var ett tag sedan vi satt ner och pratade om vad som händer
i varandras liv, känns skönt att  åter igen vara uppdaterad.
Älskar känslan av en vän då det inte spelar någon roll hur långt
det går mellan man umgås, man vet endå att dom alltid finns där i
bakgrunden redå att finnas till då dom behövs. Har kanske få sådana
vänner men hellre det än många ytliga. By the way Saknar
Emma, var jätte längesen vi lekte, måste det bli ändring på.
Nu är jag enormt seg och trött ska krypa till säng tidigt och kolla lite film=)
Imorgon är det fredag.yeah !

image189
Jag och Sara back in the days =)


Kommentarer
Postat av: Alex

Skönt med lite film darling.
Hoppas du hittar lite rolig underhållning i morgon också ;)

2008-02-28 @ 23:55:20
URL: http://lovehatereligion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0