jhfgdöroghöaojfndbhnlsöjh

Sicken härlig dag=)
Bättre frukost än igår-harkel- satt i soffan utvilad och lyssnade på powerballader.
Är ju en ingen riktigt balladchick, men ibland kan ju inte ens jag stå imot.
Idag är det jobb som står på schemat och sen väntar en underbaaaaar tvätttid där
hemma. Ska försöka ställa mig på min tight-toner-trainer som jag har
gömmt under sängen sedan länge.. tvshop faller jag med för ibland. Badness!

Känner mig riktigt het här på jobbet då jag traskar omkring i kjol o heels.
Du kanske vill lägga dig på golvet så ja kan gå
på dig samtidigt som du låter som en häst.
Haha, En kompis som berättade att en kille som hon träffat
ville att hon just skulle göra detta, alltså gå på honom . Vart är världen på väg ? Sickness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0