jag är sjuk.

I´m booored.
Inte så konstigt när man väljer att hänga i Teliatrailern hela dagen
bara för man inte vågar/ orkar dra omkring på egen hand i Linköping.
Märker nu att jag får ju min dagliga dos utav Telia under veckorna, kan ju vara smart att
vara ledig ifrån det någon gång. Märkte speciellt att jag var Telia skadad inatt då jag låg
och nojade över en beställning jag gjort åt ett företag som jag tror kommer gå åt helvete..

Känner mig som den mest associala och tristaste människan i världen.
 Fullt med folk som springer omkring mig hela tiden, men det känns som ingen ser mig.
Eller är det kanske mig det är fel på, jag går in kanske i min bubbla där jag inte släpper in någon. Här vet
jag ju vad jag får och ingen att göra mig illa. Jag är min enda vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0