jag är kär ja det är jag.

Dagen i Norrköping har varit toppen, vaknade som vanligt alldeles
för tidigt, försökte ligga och dra mig för att inte störa A allt för mycke.
Varmchoklad är inte fel att börja dagen med, dagens fråga kommer man fortsätta
dricka varm choklad själv efter det att man får barn ?
Såg aldrig mina föräldrar göra det och Oboy borde väl endå funnits på stenåldern
när dom växte upp! Sen vatt de sightseeing, vi gick o gick o gick. Så häftigt att verkligen se
sånt jag bara hört tidigare om ;) Köpcentret med den kända ChickenHaket, Teliabyggnaden. hm ja det var väl det ;)
Tog en instickare till det välkändabiblioteket, den meeeeest besökta bibblan i hela landet. Wow !
Haha satt och kollade på hundar som vi vill ha.
Sen hem o käka och det slutade med att vi somnade i. Men nu sitter man här och äter chips o väntar på att få träffa A:s syster med man. Första i familjen jag får träffa, jätte skoj o nervöst, hoppas ja inte blir för nervös och stänger in mig som ibland händer. Det är ju verkligen något jag behöver jobba med. Öl+bio låter som en höjdare dock.
Jag får bli full och pratsam på ölen o hålla käft på bion.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0