I en annan del av Sverige..

SKOJ

Landade igår med bussen i Linköping så efter mycke om
och men lyckades A hitta en vilsen Josefin på stadens gator. Blev en snabbis till Hotelet då vi lekte
oberörda o onervösa när vi cruisar förbi lobbyn då jag inte
hade någon som helst rätt att sova där egentligen.
Ett riktigt mysigt hotel var det med. Sen bar det av till Harrys där en kall öl väntade, lycka!

image165

Fick sovmorgon med A och sedan kom han upp med en frukostbricka innan han var tvungen att dra till Teliatrailen som står uppställd på stortorget här i Linköping. Japp så nu är jag tvungen att roa mig på egen hand i ytterliggare 4 timmar, inte de enklaste då pengarna har sinat och det mobila bredbandet jag lyckades låna ihop med A:s dator vägrade fungera=/ Grrr!  trodde jag var en teknisk pingla, men men.. ska väl inse att smink är det enda jag kan..

Oh, ja gick innan jag insåg att jag inte skulle komma ut på internet till ett vad jag trodde trevligt & mysigt Cafè. Frågade lite försynt som den blygsamma tös jag är om jag kunde jacka in min dator i ett uttag. - DET ÄR FAKTISKT DATAFÖRBUD PÅ LÖRDAG!!!!, fick jag till svar..
Hm, okej om det varit förbud mot barnvagnar för dom tar plats och innerhållet i dom brukar föra ett herrans liv och kladdigt blir det av innehållet med. Men min dator, den gör ju inte en fluga förnär. hm, Linköping är inte lika trevligt jag trodde ;)
Vill att A ska jobba klart så vi kan sätta oss på tåget mot Norrköping så jag får se Hans stad.
Återkommer nog X antal gånger till här idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0