Fest och kvällens bilder.


              Hemma innan.

De bidde fest igår igår i melodifestivalens tecken. haha.
Skuttade hem till Calle vid åtta tiden och blev serverad Cider.jammi. Annie kom lite senare.
Kan ju säga att telia kommer få en saftig mobilräkning från mig dennna månaden då jag glömde bort hur många gånger jag röstade på Allas våran Amy D, Sicken liten gobit hon är, vill bita henne i kinden för att ta reda på om hon är verklig ;) Nee tösen är ju grym. Mina röster gjorde ju susen iaf=)
Men vad ska vi säga om vårat andra bidrag vi skickar till Globen? Antar att det var min
pojkvän A  som satt bland publiken som röstade som en tok, Han har ju tydligen
en förkärlek för dansband. haha Ellä hur var det nu ;)

                    Hos Calle

Efter lite ytterliggare cider intag och lite hög musik var det dags att 
hoppa på bussen down town. Kan ju säga att jag fortfarande inte behövt betala något.

 bussen

Tydligen skulle nu Huset åter igen blivit "inne" stället i stan igen, haha Så fjantigt,  att ingen fattar
Att alla ställen i jkpg suger, bara småfolk ute som inte kan hantera sitt alkoholintag. 
Oh vad jag önskar att jag hade haft A vid min sida igår, han festade på sitt håll i Gbg.
Hm ja vi stod i kö i 25 min. Hallåååå jag e ju V.I.P att ingen fattat dä heller.



 
Ja det var väl skoj i cirka 15 min där inne, fick min öl. Kan ju nämna
att jag forfarande inte har öppnat min egna tomma plånbok.
Vi mötte upp Calles boyfriens Jonathan, de sötnosen =)
Fick med dom hemåt med ett stopp på kära gamla Evergreen

       jag åt en cola light för 10 kr.

Efter lite kärlekprat med A var det dags att sova så det blir morgon och A kommer hem till
mig. Jäj ! Tack Annie o Calle för Ni öppnande era hjärtan och
plånböcker för mig. Ska komma ihåg det den 25:e =)

Kommentarer
Postat av: Kalle

Japp... Cola Light för 10kr, det var det enda, jisses vad mättande. Kommer inte kunna köpa en Cola Light för 10kr förrens ikväll, så mätt är jag.

2008-02-10 @ 12:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0