dead oh so dead. flush.

Japp döda timmen börjar nu.
De sista timmarna är det absolut jobbigaste på jobbet. Bara sitta o vänta för oftast är det
inga människor som vill till Telia vid den tiden, dom vill istället till Telia ungefär
17:45, en kvart innan vi stänger. kan bli storming. Hungrig som få, blir att lyxa idag
hem och hämta riksisarna o leta upp en kinakrog för idag e jag sugen på kycklingspett
och har jag fått den idén så är det inget som kan få mig att ändra.
Fick sms innan av Mami att hon har en present till mig, älskar oväntade överraskningar!
Känner mig så läskigt odjup just nu, önskar ja kunde skriva massa betydliga saker som man funderar över. Men det känns ju nu som bloggen är lite mer av en vanlig dagbok o bilderbok. blir nog ändring. Kanske ska vara tacksam på att allt flyter på som det gör, och att det inte finns massa problematik.
image156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0