Dagens Shopping!

            

Det var det jag hittade bilder på. Bidde också ännu en T-shirt och en as läcker väska från Indiska.
Nu har det blivit en modeblogg med, Fjantigt !!

4 Timmar till denna jobbdag är över, skönt =) Arbetsmoralen är hög, men
tro nu inte att jag inte sköter mitt jobb för det gör jag. Även med ett leénde.
Blir att dra till F&S även idag så man kan somna med ett relativt Okej samvete,
trots att man åt på Subway idag i stressen. Första gången var det med.
Dyyyrt, 83 spänn med en dricka. neeeever again.

Just ja, Var på akademibokhandlen efter ett anonymt tips om
att det skulle finnas hålslag där, men usch! Vad fula dom va.
Kommer inte innanför min tröskel.

Saknar Dig♥


Kommentarer
Postat av: Mode Skönhet Tips Recept

Hur såg t-shirten ut då?
Subway, mm så gott! Saknar att de tog bort dem på de ställen som jag bor nära...

2008-02-27 @ 14:13:46
URL: http://trycktill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0