Changes.

Oj, ändrade planer, Me lajki !!
Skulle ju egentligen åkt till Linköping för att möta upp A på Lördag men jag
fick en förfrågan att åka redan imorgon
direkt efter jobbet och det säger man ju inte nej till=) Så
det blir att förhoppningsvis sova på hotel i Linköping ihop med A, Fred-Lörd.
Bara dom inte slänger ut mig för jag inte betalar för mitt hotelrum, får väl
klä ut mig till Glädjeflicka, hur nu det skulle hjälpa. hm.
Får se med om man får biljetter till Melodifestivalen annars får jag väl hänga på
hotellet o tugga chips medans A glamourar ihop med Anna Book o co.

Annars hm. Började åtta i morse istället för nio så att få gå hem om 1½ timme
känns extra lyxigt, hade tänkt träna. Finns egentligen inga ursäkter till att inte göra det
men hur ska jag hinna med att duscha, färga håret, äta, packa,  måla naglarna o slappa ;)
Jaja träning, hm får väl köra extra hårt i helgen i vågrät position.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0