Aldrig blir det den 13/2 2008 igen.

Halloj

Idag har jag minsann varit på kalashumor, as larvig o flamsig.
Snubblat över ord och tangenter inför kunder så
dom säkert trott att jag är dyslektiker med talfel,
fått skrattattacker som gör att man ser helt förvrängd ut i fejan. vad har varit min tidigare ursäkt tänker Ni.

Men lustigt nog slutar dagen mindre bra iaf, får jätte ont i magen och illamående,
så jag ställer min träning, då nedrans dålig ä jag. Blir promenad istället i friska luften hem
till mami o papi, men är för uppstressad över att jag mår dåligt samt att jag verkligen älskar att
vara hemma i min egen lya så de blir att knata hem igen men att ta med mig kära Isidor, som
är världens mjukaste o goaste björn som mami köpt. Känner att jag behöver sällskapet även
fast han inte säger speciellt möe.
A har landat för andra rundan av melodifestivalen i Gurkornas Stad, Västeråååås. Gnällbältet!
Saknar honom som en Tok.
Vi har ordnat att vi kommer träffas nästa helg ändå, så ja ska komma o möta upp honom i Linköping där delfinal nummer tre hålls.
Ska fixa biljett så vi kan titta på den ihop live och sen blir att äntligen få se Hans stad Norrköping. Spännande.

Imorgon är det Josefin som slår upp portarna själv i Teliabutiken, så våga bara komma..

Vad ska man bli när man blir stor ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0