2 månader och massa förväntningar

Somnade iaf efter mycket om och men vid halv 6 tiden imorse tills klockan då ringde vid halv 8.
Jädra rödtott i natt alltså, stryk ska hon ha. Det sjuka är att när jag var uppe inatt och skulle gå på toa så passerar jag ytterdörren och fick ett begär att jag var tvungen att titta ut genom hålet. Livrädd var jag att det verkligen skulle stå någon där då, sjuka tvångsbetenden man får för dig.


Seg dag alltså och den blev ju inte bättre att A ringer och säger att eventuellt så kommer
han att komma till mig redan imorgon, att han inte alls ska vara med om fylleslaget som melodifestivalspersonalen ska ha imorgon efter showen, jag funkar ju så att jag får jätte
höga förväntningar om någon ens ger mig en hint om något som skulle gynna mig.
Självklart gick detta i stöpet. Dum jag är som tror annat. Sucka!
Måste tuffa till mig och åtminstonde leka oberörd.

By the way, Idag har vi 2 månader sen vi kysste varandra för första gången.
Så jag får inte vara bitter hur gärna jag än vill =)
Ikväll blir det hemmakväll by my self, ska bara åka och handla med mami efter jobbet så jag har
något att tugga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0