squash

Precis ätit gott gott. Jag gör en squashgratäng med köttfärs, cream fresh och lök plus massa mer. smakar himmelskt. Nästan lika himmelskt som Boucheè chokladen jag ska smaka på härnäst. Fick julklappar i form av godis på jobbet idag, var väl inte riktigt meningen att vi skulle dela ut den redan men med en förklaring till min Boss att jag skulle spendera kvällen framför tv:n utan sambo så tyckte han väl synd om mig... Choklad är livet.
Tog en promenad med Nathalie runmt sjön efter jobbet även fast jag
inte ville. Haha men röra på sig måste man om man ska äta massa gooodis. Seg i skalen är jag idag. Känner mig snurrig av info. Nej åter till Betty på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0