PET hit och PET dit

Jag har legat på samma plats hela hela dagen lång. Men tydligen har de varigt behövligt.
Jag gick upp för att göra Lunch bestående av mackor o Juice sen några toabesök.
Tände lampan gjorde jag först vid 4 tiden då det blev jobbigt
att behöva famla i mörker. Mår bättre i kroppen men inte knoppen.
Men en god natt sömn på detta så är jag nog fit-for-fight. Chefen ringde o kontrollerade att jag
var på benen tills imorgon då jultiden är inte den bästa för hemmaliggande. Fick ändrad jobb
tid med, till det bättre 8-17 imån=) Dumt nog så jobbar Söt till 21.30 Så vill nån leka med mig åter
igen så är jag ledig. Låter som en desperat tönt. men må så vara. jag ä sällskapssjuk.

Världens bästa kille har jag. Han kom hem vid 5 tiden med. Tjejtidning, chips och cocacola på
glasflaska, Observera; GLASFLASKA!! Finns inget bättre sätt att dricka läsk på.

 Första plats;Glasflaskan

Andra Plats;  Den gamla "hårdare" PET-flaskan

Tredje plats; ColaBurken

Fjärde plats; Dom vanliga PET-flaskorna, 33 cl. 50 cl. 1,5 l och 2 l

Bara så Ni vet. vilken Ni ska välja nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0