Längtar efter Tuss, 3 veckor kvar.

Godmorgon världen.

Sov ända till halv elva idag. wow. Väckarklockan väckte oss för idag är det
söndag och det betyder veckohandling. Emma blev mitt offer för att stå till handa med bilen nu när
päronen har rymt med sin. Innan småhandlade vi hela tiden, men nu är det förbud mot detta.
Verkar som man sparar pengar plus att matkassarna inhåller mindre godis/chips/läsk

I
går var vi hembjuda till Malin och Patte. Där det bjöds på smaskig mat o go dricka.
Sen blev det lite guitarrhero worldtour.. Jag suger, motorik är inget som är mig
främst egenskap och jag klarar knapt nivå easy. hahaha.... Men men. skoj var det.
Men fredagskvällen gjorde sig påmind så vid halv ett tiden låg jag o Malin o halv sov i sängen.

Söt har gått till jobbet o jag har lägenheten för mig själv.
Och det går massa bra tv idag. En tv söndag med kaffe och pepparkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0