Jul i vårt Hus.

Nu sitter man hemma i julefriden hos päronen. Granen står här grann och
julmaten förberedes. Bröderna J & D är här med med både kissekatter och överaskningar
utöver det vanliga. Kan inte säga mer än så♥
Tänk förra året så beskrev jag mig själv som Grinchen i en inlägg. Så känner jag absolut inte nu
utan jag har anammat julkänslan trots att den infann sig först idag. Tyvärr jobbar sambo till klockan 4 men
sedan kommer han och trots att han inte är en julfirare så tror jag allt det kanske finns en klapp till honom med.

Nej åter till Ronja Rövardotter på 4:an och det eviga Titta-på-klockan-syndromet, för när ska man egentligen öppna paketen? När öppnar Ni?

Kommentarer
Postat av: alex

jasså, det låter spännande :) snart är kl 16 :)

2008-12-24 @ 14:43:10
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0