jag ska vara med i tidningen.

Är hemma en sväng på lunchen. Hade glömt mobilen och utan min andra hälf kan jag ju inte fungera som jag ska. Trött är jag, hela tiden, Vi var och tränande igår och det blir jag bara ännu slöare av. vart är mina endofiner ? men vi får se om fest råder bot på detta. Ikväll är det "teliaparty" på en krog då det bjuds på dryck,mat och komedi. Spännande!

Igår hände en grej på Jobbet, jag som alltid klagar på att det aldrig händer nått kul. En kille kommer in och står o tittar på mig. han kommer från Jönköpings Posten, JP. Han hade hand om nöjesidorna och ville ha med mig i en panel nu under vinter där min nuna kommer finnas i tidningen och olika frågor ska ställas varje vecka... Så snabbt på med jackan och iväg till redaktionen för att fotograferas. Massa konstiga poser fick jag stå i också... en mörkhårig Bingo som höll i kameran kunde man tro. Så vi får hoppas det är tidnigen JP jag kommer synas i och inte aktuell rapport ;) Där uppe på redaktionen iaf satt fotografer med sina fina kameror och framför datorer och fixade och trixade. Jag vill meeeeeeed, är detta min dröm? Vilken stig ska jag följa?annars kan jag ju alltid falla tillbaka till min jp, modelande ;)

Nej men nu ska jag göra något annat. tjo hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0