Det svänger ju Telia

Oj vilken skoj kväll. Telia gjorde bra ifrån sig. god mat och dryck. Bra klubb och Shan Atci-ShanTheMan som underhållning. Oj vad bra han var, man fick helt klart mersmak på komedi. Blev en hel del dansande med och det mina vänner var väldigt längesedan.. eller dansande och dansade. Stod mest och stutsade och är man tillsammans med Telianer så finns det inga hämningar. hahaha. Nej vi gick när det var som bäst och riktade in oss på Mcdonalds, lustigt det där, att även fast man inte är det minsta hungrig så måste man alltid gå in där efter en natt på stan. Det hör till och vem är jag att bråka med kosmiska krafter..  Idag är jag med handen på hjärtat rätt sliten. Är ju ingen ungdom längre. Malin och jag ska när det lider iväg och göra Jönköping på gardinletande till mig. hon ska hjälpa till att sy dom, snäll hon är♥ Sänder lite lövelöve till Söt som sitter och jobbar i denna stunden, saknar dig i sängen honey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0