update

Det blir en Extremt lugn dag. Soffan ligger i Centrum plus Tv:n självklart. Och Fine By Me.
Förtjänar faktiskt att göra inget. Och sen har man världens bästa kille med som städat, diskat och
nu lagar man. Hmmm undra vad jag behöver göra för han nu ?

Ser framåt denna veckan då den innebär att jag är ledig både måndag och fredag.
Kan ju tyckas dumt men Jag har massa timmar att ta ut och Karin vår Timmis vill ju jobba så
då erbjuder jag mig att ge plats åt henne, är jag inte allt för generös så säg och vad jag ska göra får tiden avgöra. Ha
det alldeles gott hade jag tänkt mig. Någon som vill leka Måndag el Fredag med mig ??

Nej tillbaka till Tv tittade o sockerbegär som bara slutar med fragmatuggande raseriutbrott. För
Idag räknar jag kalorier som vilken annan dag som helst. Faaan, jag vill vara smal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0