Stygg Flicka.

Blev ingen Promenad i morse, Söt ringde mig som vanligt o väckte mig men han lät så himla trött så jag med mitt genomgoda hjärta tog beslutet att de är bättre att han sover lite till o för att han inte skulle få dåligt samvete utav de var jag Tvungen att sympatisera o Sova vidare med ;)
40 minuter har gått och inte en kund så långt ögat kan nå... buh eller bäh?

Kom o tänka på en sak, eller som jag tänker på ganska ofta de här med utseendet.
Hur man vissa perioder har fulperioder. Min egna uppfattning är att hur mycke jag än fixar o trixar med mitt egna utseende så blir de aldrig bättre utan jag är ugly as hell. Men andra perioder, en sådan period är jag inne i nu nämligen, då är jag så het som bara jag kan bli =) Men desa perioder kan korsa varandra väldigt fort ibland så det gäller att ta till vara på tiden då man kan leva med sig själv när man tittar sig i speglen. Så nu ska jag på arbetstid ställa mig o beundra mig själv inne på toaletten för i fall det kommer en fulperiod illakvickt medans jag är där inne så har jag nära till Toaletten utifall jag behöver kräkas över min uglyness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0