Sambo utan Sambo

Det känns tugnt att inte veta när ens kära Sambo kommer att flytta till
mig på grund utav jobb. Trodde där ett tag att allt skulle lösa sig nästan för enkelt.
Men antar att Vi har fått det väldigt enkelt med en hel massa alldeles för länge så detta var väl
kanske väntat. Men fuck vad jobbigt det är. Vill vara stark o glad ändå. Men de är inte så enkelt.
Men jag vet att de kommer ordna sig innerst inne, det måste de helt enkelt.
1 Oktober har vi en ny lägenhet iaf, men de kanske får bli så att jag får flytta in själv.
Det hela är ju nästan lite komiskt =) Babe, jag älskar Dig.

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja, inte är det kul just nu. Men det kommer lösa sig på något sätt, det måste ju lösa sig ;)

2008-08-21 @ 09:05:39
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0