Rosenrot, piggare?

3 timmar till man går hem, känns som jag mer eller mindre räknar timmarna
från det att jag börjar varje dag. Jag gillar ju mitt jobb, vet inte varför de blivit på detta sätt.
Har ju egentligen inget som väntar hemma heller. Konstig är man.
Iaf, hade en tjej som ringde på mitt bord idag så förhoppningsvis blir jag av med det ganska fort.
Vågar man vara hemma själv när denna person kommer. Inbillar mig att blocket.se kanske är massmördarens
Paradis. Kanske bäst att ha med Mami ändå.
Köpte ett stort paket med Rosenrot igår, för att bli piggare. Men det verkar som det
är motsatt efter. Går o gäspar jätte mycket.
Lalalalalala, Fredag, varför är de inte fredag? Vill gooooooooooosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0