Oh my. Vi ska bli sambo den 1/10

Kan inte tro det är sant. Vi fick lägenheten.
En 3:a, 72 m2, ny och fräsch o mitt i city. Då var det inflyttning 1 Oktober. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie.
Mitt i lyckoyran sa jag till fastighetskillen, Bertil att jag älskade honom
och han gjorde mig till den lyckligaste tjejen i världen. Hoppas han inte tro att det
är han och jag som ska flytta ihop utan det är jag o Alexander=)

Alexs jobbintervju gick med bra, så inom några veckor lär vi veta om han fick det jobbet eller ej.
Håller tummarna för dej Söt.

Idaag e jag ledig by the way. Inte spciellt kul med tanke att det ösregnar.
jag som såg fram imot strand o bad.

Kommentarer
Postat av: Emil

Grattis till lgh!!! Håller tummarna för att Alex får jobbet :)



Undrar vad som håller på att hända med dig ;-)

Du använder en iPhone

Du dricker Apple mojito

Du ska bo jämte Macaffären

Du skriver imot istället för emot





2008-08-04 @ 12:58:34
Postat av: Josefin

Hahaha.. jag håller på att genomgå en förvandling ;)

Jag blir vuxen=)



Vill du hjälpa mig med fiber? Haha

Vill ju ha personalerbjudandet på digitaltv.

2008-08-04 @ 13:42:18
URL: http://aouris.blogg.se/
Postat av: Lars

Grattis! :) Glad för er skull!

2008-08-04 @ 20:44:15
Postat av: Josefine

grattis!! så roligt att läsa!



kramar

2008-08-05 @ 16:55:21
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0