morning after

Hej, Dåliga uppdeteringar igår. Möhippan var trevlig.
Vi relaxade o hade det gött, funderar om jag o Söt ska packa en väska med badkläder o kolla
om vi ska göra samma sak idag. Sedan stack vi hem och då stod det grekisk buffe o väntade på oss och
nya singstar spel så de blev mat, en flaska vin för mig o några låtar. Sen var jag
totall däckad. Så trött. Så Söt kom förbi och så gick vi hem tillsammans.
Mina bröder hade förbarmat sig över honom och matat honom med både pizza. Nu är det en kopp thé, Notting Hill-film och mys i soffan som står på schemat.

Kommentarer
Postat av: Bofsan

Trevligt blogg :P



Om du är i behov av en ny header, bakgrundsbild eller liknande eller har något tekniskt du behöver hjälp med så prata med mig :)

2008-08-10 @ 09:40:56
URL: http://bofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0