Lasse och Miss Li

Nu börjar förberedelserna inför kvällens konsert.
Musiken dånar och Kläderna ligger framtagna o batterierna i Kameran är checkade =)
Blir att ha på sig en nya"skinnjacka" som Söt köpte till mig på stan för vrakpriset 60 kr.
För de priset kan den lika gärna gå sönder på en vecka så länge jag får ha den en kväll. snygg är den och många storlekar mindre än jag brukar köpa. Snart, snart har jag gått ner 10 kilo... dä ni, har förstått att jag har väldigt lätt att gå ner i vikt och jag bara kontrollerar min mat men samtidigt har jag väääldigt lätt för att gå upp så det får man passa sig för. Idag är den stora ätardagen iaf så idag är de inga  spärrar, Maxhamburgare, glass, choklad o sprit, ja allt går ner ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0