Jönköpingsbo se hit!!

Vilken Frisör är bäst i stan på att klippa/färga/slinga håret... ?


Kommentarer
Postat av: Denise

Min kunskap om frisörer är väldigt begränsade när det gäller just Jkpg som du förstår... Men förr i tiden, du vet när vi

var unga...;) Då älskade jag Claes... i det där gula huset som ligger i hörn. Ganska nära... är det någon form av stadshus? Brevid en av videobutikerna, mitt emot ett av torgen- det vid tingsrätten! Förstår du? Mitt minne av Jkpg är inte så bra...;)Finns det kvar?

2008-08-20 @ 10:48:09
Postat av: Denise

Min kunskap om frisörer är väldigt begränsade när det gäller just Jkpg som du förstår... Men förr i tiden, du vet när vi

var unga...;) Då älskade jag Claes... i det där gula huset som ligger i hörn. Ganska nära... är det någon form av stadshus? Brevid en av videobutikerna, mitt emot ett av torgen- det vid tingsrätten! Förstår du? Mitt minne av Jkpg är inte så bra...;)Finns det kvar?

2008-08-20 @ 10:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0