Jag har blivit hotat

Så har man blivit hotad idag men, kände väl att de var något som fattades
för att min dag skulle bli förgylld.

Två Killar kommer in i butken o den ena frågar om vad som gäller
med att låsa upp en låst mobil,

- Ja, att telefonen varit i bruk i minst 12 månader och sedan kostar det 300 kr svarar jag.

Den andra killen tittar på mig o säger,
- Ja, eller en AK5:a

- Vadå?, riktad mot mig, svarar jag.

- Ja mot dig, säger han.

- Men så kan du ju förfan inte säga, Omän det är ju ett hot, säger jag

- Men det var ju ett skämt, säger han.

Hahahahahaha, att jag inte fattade de. Jag ska jämt ta allt så allvarligt. Dumma mig.

Nej men serious, Inte konstigt att ungar blir nerskjutna i skolan nuförtiden. Helvete.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Jobbigt att det är förmycket idioter nuförtiden:( hade deras föräldrar uppfostrat dem hade allt vart bättre:D

2008-08-23 @ 04:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0