Jag är en hycklare

Jaaa Hur gick denna dagen hittills, joo skorna snörades på vid elva tiden och jag
tog en promenad till Mamma o Pappa dom är iofs bortresta men jag ville kolla så lyan stod kvar o kolla om det fanns något av värde hemma ;) Vägde mig o jag hade förlorat -1,5 kg sen sist. najsnajs. Det måste ju firas. Men hur ?
Jooo jag bortsåg från shoppingförbudet och kom hem precis nu med:

Lösgodis för 40 kr, ny Bh, en nagelfil och ett salladshuvud. =) Allt en tjej behöver.

Fatta att 1 hg lösgodis innehåller över 400 kalorier. Jag ligger på 1400 kalorier per dag,
Så det verkar som de blir lite ätardag inte bara på Lördag utan även ikväll.

5 timmar till Söt kommer. Då ska jag stå här nyduschad o sexig och laga mat.
Precis så han vill ha mig ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

Precis så jag vill ha dig ;)

2008-08-08 @ 15:20:01
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0