Ikea katalogen är häääär!

Jag hade då inte mycket att säga idag. Kom nyss hem ifrån att firat min kusin som fyllt 18. Eller firat o firat, jag har
kramat om henne och ätit deras mat o druckit kaffe och sedan avlägsnat mig. Det var länge sedan man satt med ballonger o lekte lekar även fast dom tiderna kan saknas ibland. Nu förtiden blir allt så stelt o formellt o det känns bara oäkta. Nej längtar tills de tillkommer barn i familjen så man kan busa o leka o köpa massa roliga leksaker.
Annars idag så har tiden gått trögt, varit på halvtaskigt humör. Sådant humör då man kan gråta på beställning, och det har jag ju lyckats göra både en och två gånger i telefonen med  Alex. Saknar ju han så, och de dröjer så lång tid tills jag får krama om honom. Han fick inte heller de jobbet vi hoppats på o de känns tungt Men de finns mera jobb av välja av så, det ordnar väl sig. Bara de har gjort de till 1 oktober då vi ska flytta in i lägenheten, har inte lust att flytta in dit själv.
Nej nu ska jag krypa till säng med nya Ikea katalogen o drömma mig bort i ljudet av regnet som öser utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0