Idag har vi 8 månader

Bästa Dagen på 2 veckor

Söt kommer till stan och ska förgylla min vardag i hela
9 lååånga dagar. Så otroligt bra. Ikväll blir de nog bara
till att ta det lugn, ska nog kolla på en skräckis som min
chef lånat ut till mig. Rec hette den. Imorgon blir det spännande
ska nämligen iväg på bröllop då min kära vän Annie ska gänga
sig riktigt ordentligt, så vi ska iväg till Sävsjö och kommer tillbaka
på Söndag, Hoppas de blir massa sprit och skoj=) Men det
eviga klädproblemet, har inte hittat någon klänning. Va ju
meningen att jag skulle ha tärneklänning men så blev ju inte
fallet av någon anleding. Jag får agera Fotograf vare sig dom
vill eller inte. Näää nu vill ja ha lunch och Alexander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0