halvbakis

Två Människor blev 3 människor plus en vovve. Emma kom förbi sen igår och vi hade drack drinkar och spelade massa wii. Trevligt värre trots att Alex jämt ska vinna. Så nu är man lite små seg och frukosten består utav chips. Och imed detta var ju ribban satt för idag. Ska by the way ska iväg på Möhippa idag, vid Ett ska jag möta upp dom vid Atlantis där vi ska relaxa och sedan äta mat och spela singstar. Tror dock att jag gör en tidig kväll, Vill ju hinna umgås med min kärlek när jag äntligen har honom här. Nä man kanske ska börja vakna till liv nu. Puss kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får kul ikväll gumman. tack för gårdagen, väldans trevligt =) Puss hjärtat

2008-08-09 @ 10:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0