Ge mig Alex, goddamit !

Ohhh kan klockan gå slöare Eller ?

Vill bara gosa in mig i hans famn och känna mig liten för några minuter o känna
att allt ordnar sig, vilket det självklart gör.
Ikväll blir de bara lugnt med Middag och ev någon film. Imorgon ska vi ju iväg på Lägenhetsvisning
tidigt på morgonen innan jag ska jobba i Butiken. Önskar vi kunde ha stängt på Helgerna,
Även om det bara handlar om ynka 3 timmar så förstör.

Idag vid fyra ska jag springa iväg från Butiken och kolla på en 3:a mitt i City.
Har nog bestämmt redan nu att vi inte kommer ta den då det är inflyttning 1 september och
det fixar vi inte. Men titta o visa intresse kan man allt göra..

Ja men hejdå då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0