Dåligt med kommentarer tycker ja

Dagen är till ändå. Klockan är förvisso inte speciellt mycke men vi är helt slut efter överätning av deverse smaskigheter . Men de blir lätt för mycke och då slutar de bara med att den trevliga upplevelser blir till ångest o illamående. Så gör om gör rätt. Ångest kan man också få utav andra saker ex att man inte kommer få se sin andra hälft på två veckor och än så länge i förhållandet är inte detta någon trevlig erfarenhet. Men man måste gå igenom den hur mycke det än svider till i hjärtat. Hoppas någon snäll vän vill förbarma sig över mig o hålla mig sysselsatt, se detta som en förfrågan ;)

Nej nu ska jag njuta av honom så länge han ligger här i min säng så sooooo long bloggreaders..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0