Dags att byta jobb

Är det dags att byta jobb När man börjar gråta av första kunden som kommer in i butiken ?

Eller är det kanske  jag som är extra känslig idag. Längtar så till morgondagen då
jag ska vara ledig men jag vet redan nu att jag då kommer känna mig rastlös o en känsla
utav att jag jag egentligen borde jobba men men nu ska jag skjuta bort den känslan
och unna mig en hel dag utav ja, vad jag vill helt enkelt. Älsklingen kommer på kvällen
och det är ju inte fel alls. Nej hoppas denna dagen går smärtfritt och sen får jag ha helgen
på mig att tuffa till mig och inte vara sådan jävla fjant. Jag gillar ju egentligen att
ha många bollar i luften och att vara problemlösare men det verkar som jag har
tagit semester från den punkten just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0