Dagens, To Do

Idag är vi hembjuda till Föräldrarna på Middag tillsammans med Brorsorna med. Trevligt värre. Hoppas Mams har gjort något riktigt smaskigt=) Men de brukar de alltid vara så.
Innan dess så är de lugnagatan som gäller. Soffa, film, mys O Kladdkaka. Den svängde jag ihop på 5 min o nu står den i ugnen o läskar oss. Sen så ska jag försöka njuta så mycket utav Söt som möjligt för nu dröjer de två veckor tills vi ses igen. Känns olustigt och bara tanken får mig att må illa. Han ska iväg till Sthlm nästa helg med jobbet. Men vem vet, om Två veckor kanske han flyttar hit. Allt avgörs i veckan som kommer. Jobbbeskeden skulle meddelas då. Så nu är de till att hålla tummarna. Den nyttiga dagen har förvandlats till ännu en svullardag;) Men det är okej, ångesten får komma på måndag.


Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0