Butiks uppdatering..

Ja vad ska man säga.
Söt väckte mig i morse för våran morgonpromenad som denna dagen
fick bli regn, tror det tog 30 minuter in i promenaden innan ilskan över att han hade väckt mig drag bort och jag började prata med honom utan att morra =) Sån är jag. Bara att älskar mig.

Annars, jadu. jag jobbar på. Längtar tills klockan blir 18.00 då jag ska hem o bli serverad middag.
Men imorgon får jag klara mig själv då söt åker tillbaka till Norrköping. Men han har klarat av två intervjuer idag så vi ska ta ett snack hemma sen vilket han tror passar honom bäst=) De som ger mest pengar skulle jag säga ;)
Imed att han redan nu början prata om att vi ska köpa jättestor Tv och själklart nytt ljudsystem o ja älskling, det kostar ju på.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0