Bästa kvällen =) MissLi & Lasse.

OJoj, vad musik gör en lycklig i själen. Var hur bra som helst igår på konserten.
Hela behållningen är ju nästan Miss Li,  jag stod längst fram och sjöng. Vilken sprudlande liten pingla hon va. Va underbart att se henne energiskt klinka på sitt Piano och sjunga på sättet bara hon kan sjunga. Nej nu blir de till att leta konsert med enbart henne för hon var ju bara för band så hon körde bara några låtar men en av dom var självklart Oh boy, som är stora favoriten trots att alla hennes låtar är kanoners.
Sen hade vi Lassemannen och han är ju bara hur bra som  helst även fast jaag kan sakna vissa äldre låtar på konserter. Vi stod åter längst fram och jag vrålade o knäppte kort. Gårdagens insikt var att jag måste köpa bättre zoomobjektiv till min kamera. Känns som jag ser bättre med blotta ögat än jag gör med kameran. Så de störde jag under kvällen. =)

Sen förstår jag inte hur alkoholen kunde bita sig fast i min kropp så länge, tycker jag tog de rätt vackert. Vin o sprit innan o sen bara en öl i tältet med jag antar att de var lyckorus jag svävade på igår. Musik och sen att Söt var där o håll om mig hela tiden, det är ju en otrolig känsla att få ha allt på samma gång sådära=)
Så nu har jag till o med lagt in alla bilder från igår så de ska jag lägga in i mitt album på Pixbox.se
ska länka till de snart med de finns också där ner till höger om ni inte orkar vänta=)




Jag i nya heta skinnjackan ;)

Kommentarer
Postat av: Lars

Du ÄR het och glöm inte det! ;)

2008-08-18 @ 13:29:12
Postat av: Josefin

Tack=)=) Gla jag blir;)

2008-08-18 @ 14:18:45
URL: http://aouris.blogg.se/
Postat av: Mladen

Allt snack om musik tvingar mig att rekomendera

Journey - Wheel in the sky keeps on turning

I don't where I'll be tomorrow



AAAAAAAAAAAAAAAAA så jävla bra ......... everybody must listen to it........

2008-08-18 @ 20:13:25
Postat av: Mladen

Haha fan vad du har gott ner ......... GÖTTT!!!!



Väger man mindre ökar sexlusten eftersom man känner sig hetare, dessutom vågar man ta för sig mer under sexakten eftersom självförtroendet ökar med en slimmad kropp



Keep on the low kalorie work ......... handla inte godis, köp de godaste frukterna istället. Efter ett tag kommer du att tycka att godis e skit



2008-08-18 @ 20:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0