Utmaning


namn - Josefiiiiiin
födelsedag - 840319
hemstad - Jönköping
ögonfärg - djupa havblå
hårfärg - mörk brun                                  
längd - 169cm
högerhänt/vänsterhänt - höger                            
värsta ovanor - Innan var de ciggen nu är det chokladen.
stjärntecken - Fisk
skostorlek - för stora. vill ha små små typ 36
är dina föräldrar skilda - Nej, still married.
skor idag - vita sneakers
Svagheter - Min känsliga personlighet
rädslor - Ensamhet
mål för året - Att leva det yttersta och komma underfund med vad jag vill jobba med..
mest använda fras  - Ingen aning.
det första du tänker på när du vaknar - A
bästa kännetecken - säg dä säg dä.
mest saknade minnet - Första gången jag såg in i As ögon och kände att där fanns det något.

FAVORIT

färg - rosa, svart, vit o grå
mat - taco el spagetti o köttfärsås
sport -
djur - Hund, häst o katt
glass - magnum o isglass
affär - Hm, vila, gina m.fl
sallad - ceasarsallad
skådespelare - Beror på humör
låt - rockfelly, mercy
nummer - 8
årstid - Sommaren
parfym - DK
kroppsdel på motsatta könet - Hals, armar o bröst

VÄNNER OCH LIVET

vad vill du bli när du blir stor - snäll
hur vill du dö - i en skön säng o bara somna in. får väl svälja masa tabletter först.
vem av dina vänner är mest lik dig - Emma Slemma, samma humor. 
vem är mest högljudd - Haha Malin ;)
vem får dig mest att skratta -  A
vem har du känt längst - Emma
vem är blygast - ingen
när grät du mest - Då Mamma berättade att hon fått en tumör =(
bästa känslan - Trygghet
värsta känslan - Rädsla
vart vill du bo i framtiden - Inegn aning, spännande värre.
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Bättre självkänsla.
hur länge tror du att du kommer leva - hm 80 kanske eller tills jag inte klarar mig på egen hand för då skriver jag in mig på en dödsklinik, vill inte att mina nära o kära ska behöva ta hand om mig.

HAR DU NÅNSIN

varit kär -  här och nu
moonat nån - nepp
blivit dissad - japp
rymt hemifrån - ja iaf hotat om det i mina unga år..
föreställt dig ditt ragg naken -... föreställer mig alla nakna.
skolkat - yes
tänk på självmord - Ja
sovit utomhus - Ja
gråtit i skolan - var tidigare som en liten vattenspridare.
spytt i skolan - ja
velat bli modell - haha velat o velat men man har ju vissa begränsnigar.
varit otrogen - Ja tyvärr, aldrig mer.
gjort något dumt som du skrattar åt idag - har vi väl alla
sett en död människa - Nej
druckit alkohol - Allt för sällan nu för tiden =)
varit på scen - Ja
snattat - Ja, godiiiis vad annars.
retats - Uscha i mina unga år såg jag det så att antingen mobba eller bli mobbad.
blivit nerslagen - nej

DU

svär - ja, mamma hatar 
sjunger bra - hahaha, hemskt.
duschar dagligen - japp japp
vill gå på högskola/universitet - vet inte riktigt
vill gifta dig - Ja, den dagen kommer
tror på dig själv - Ja, och de ggr jag inte gör de, de försöker jag inte tänka på ;)
tycker att du är attraktiv - jag är snygg som få
kommer överens med dina föräldrar - I det stora hela, ja
gillar åska - Om jag är med någon så är det bara häftigt och romantiskt.
spelar något instrument - spelade fiol o piano. men nu näää
äger i ipod - nej
sover med gosedjur - ... Ja världens mjukaste björn, ett substitut för A 
sjunger i duschen - Alltid

THIS OR THAT

pepsi/cola - Cola
mc donald's/burger king - MC
singel/gruppdate - Singel
choklad/vanilj - choklad
jordgubbar/blåbär - jordgubbar
kött/veg. - kött
Tv/film - film
gitarr/trummor - gitarr
adidas/nike - nike
kakor/paj - kaka

KAN DU

gå ner i splitt - Nej
skriva med båda händerna - Nää
blåsa en bubbla - ja
rulla din tunga i en cirkel - Kan göra mycke med min tunga
nudda näsan med tungan - utom detta dårå.
dansa - ge mig bara en stång så ska jag åla för Dig
äta vad du vill utan att oroa dig - Får ångest för allt jag stoppar i munnen.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

du nuddade - kollega
du pratade i telefon med - A
du msnade med - A
du kramade - kollega
du skällde på - skällde över en kund
du sportade med - Hm Emma allt för länge sedan.

SENAST DU

skrattade - Igårkväll
grät - ingen aning, små krokodil tårar komme väl någon gång i månaden
filmen du såg - 27 dresses
tuggade tuggummi - igår
drog ett skämt - varje dag i alla meningar
sjöng en sång - I min ensamhet varje dag.

VAR ÄR DU?

vad ser man utanför ditt fönster-
en väg o massa butiker
lyssnar du på musik nu - Ja, Mtv går het på jobbet.
vad har du på dig-  Svarta byxor, Teliatröja, svartvita undies och As armband.

RANDOM

vilket land skulle du vilja besöka - Alla
hur många plattor äger du - pärlplattor? inga
hur många kuddar sover du med - 6
dricker du mjölk - till kaffet
person du hatar mest - hahaha går jag inte ut med offentligt
vilket är det värsta vädret - kallt o regn
lekte du med barbie som liten - haha, ja allt för länge men dom hade bara sex hela tiden.
hur många betyg har du ig - I never tell

Utmanar Emma !!

Kommentarer
Postat av: Malin S..

Meeen då.. Vad e det du säger? Haha. Ja,t kan ju faktiskt stämma.. Du e rolig! ut och gå ett varv nästa vecka? ;)

2008-04-11 @ 20:00:36
Postat av: J

Malin: ja gärna ut o promenera lite =)

2008-04-12 @ 12:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0